Sol iallafall

Började morgonen med bra humör...var i tid o allt kändes ok!
Men varför ska en sån känsla få stanna? Kommer ut till en bil som är stendöd. Eller ja där ljög jag...den lät o startade, men dog direkt...om o om igen. Bara att ringa till min samåkningspartner o fråga snällt om hon kunde ta med mig. Vi skulle inte samåka idag då jag skulle ha gruppat nu på eftermiddan (o inte hon). Så på föreläsningen har jag varit iallfall.

Nu när jag kom hem, gick jag till bilen o efter mycket om o men så startar den! Irriterad!!!!!

Men ska inte gnälla för solen lyser idag - vilket jag längtat efter. Solen sken igår, men då åkte vi ju iväg o efter vägen försvann solen o snökaoset kom istället, å det gråa, trista vädret. Ska gå en sväng med vovvarna för det var väldigt skönt ute, trots att det inte är så många grader men solen värmer skönt.

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0