Snö(slask)

Varför ska det komma snö när det bara blir tråkig slask av det?? Blöta, smutsiga hundar blir det av det o VÄLDIGT skitigt inne. Kan inte tro att golven torkades i förrgår. Blir mycket att städa med detta väder - det är bättre med frysgrader =)

Kvällen har varit lat - för lat!! Blivit besviken av alla nej-svar jag fått när jag sökt praktikplats. Tråkigt men bara att fortsätta, fast nu känns det lite stopp då jag inte riktigt vet vart jag ska ringa. Vill ju vara nånstans där jag önskar vara o inte bara vara nånstans för att göra min praktik.

Ska ta o slipa lite som jag spacklade....för en evighet sen. Ja kan ju skriva här så vet alla!! Som jag o min syster pratade om så om man bloggar riktigt så behöver man ju inte prata med varandra - bara att läsa på varandras blogg vad man gör =)

Nu kom Andreas precis hem efter sin onsdag med pappa o ska prata om hans lärarutlåtanden...som då är mindre bra!
Ha det bra tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0