Snökaos?!

Det snöar...å snöar...å snöar!! Jaha det innebär väl att jag får skotta snö senare - för inte kan jag kräva att maken ska göra det när han har ont i ryggen..

Så just nu är jag glad att bilen inte fungerar för då behöver jag inte köra till sonens skola...jag ska ju åka med hans pappa. Tycker inte om att köra i sånt här väder - fast vem gör det???

Har fortfarande inte riktigt kommit igång idag. Har pratat praktikplats med handläggaren, beställt bildelar...å talat med folk på MSN. Men nu ska jag gå härifrån...har suttit till o från vid datorn hela förmiddagen. Sitta här när man har huvudvärk - är man inte riktigt klok?!

Men lite telefonsamtal till är det som gäller...
Jo lovade mig själv när jag börjad blogga att jag inte skulle önska att få kommentarer - men jag gör det.... Ser att det är många som läser (eller nån som läser flera gånger om dan vad vet jag) å önskar faktiskt att nån ville skriva nåt...förutom de som brukar (nu kommer vi till det att jag tycker det är så svårt att länka så det hoppar jag över)
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
lillasyster

säker på att du inte vill ha atten :P haha nej för den startar inte den heller nu. gaah tur att jag är ledig idag då

2008-11-24 @ 10:49:37
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0