Sjukt barn

Föreläsningen var tung, men visst var det en del som lossnade. Kändes lite mer greppbart efteråt, men "poletten har inte trillat ner" trots att det var det föreläsaren trodde det hade gjort på oss...å säkert på några - men inte mig.

När jag åkte hem fick jag hämta Andreas då han var dålig. Han var inte på hugget imorse, men tyckte han skulle gå till skolan o se hur det funkade. Han ser ganska stendöd ut här bredvid i soffan nu...

Jag ska plugga lite statistik o leta artiklar till vårt arbete... Vi fick reda på våra grupper idag o jag blev i samma grupp som två andra. Vi blev 8 grupper, å med 18 st i klassen så blev det två grupper med tre i å de andra grupperna blev det bara två i. En förberedelse inför C-uppsatsen som inte skrivs i större grupper.

Ont i huvudet å trött, så jag sover nog gott till natten o somnar tidigt.
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0