Sjukt barn - igen!

Masat mig upp på morgonen, trött o känner mig som tåget kört över mig. Det hände nog i natt =)
Ne hur som helst så är jag färdigklädd när Andreas kommer på att han ska var hemma. Eller kommer på - han har feber o känner sig hängig. Han har inte varit på hugget sen förra veckan han var sjuk. För det var väl förra veckan? Dagarna går så snabbt så jag blir alldeles vilsen ibland =)

Så nu ska vi krypa ner i våran säng o ha en lugn, mysig morgon....tror jag. Jag börjar inte förrän 13, skittider rent ut sagt för imorgon börjar jag samma tid. Själv skulle jag vilja börja 9 eller 10 på morgonen o vara ledig på eftermiddagen.

Ska ringa om lite praktikplatser på förmiddagen oxå...tänk om det kunde lösa sig snabbt :-D...vore alldeles underbart! Alla vet vart de ska var nu förutom vi som ska fixa själva.

Säng o lite latande är det först iallafall...sen ska jag ut i kylan med vovvarna. Känns som det är kalllt, kallt ute idag - gissar på minusgrader men har inte tittat ut ens.
Ha det tills vi se igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0