Sjuk?

Somnade tidigt igår då jag var helt slut o huvudet värkte så jag trodde det skulle sprängas. Tog en huvudvärkstablett, gick o la mig o sov som en stock tills imorse. Nu borde jag var pigg, men icke!! Andreas har ju varit sjuk med feber några dar o har nu börjat utveckla en ilsken förkylning.... Å jag har säkert fått det. Har haft nåt i kroppen sen då det var meningen att jag skulle till Norge, då hade jag feber o näsan var täppt varje morgon, men som sen släppte. Efter det har jag inte känt mig riktigt på hugget, men vill inte bli sjuk nu!!

Andreas ville gå till skolan idag. Febern är inte helt borta, men jag sa att det var ok att prova. Det är väl tråkigt att bara ligga hemma o som igår fick han var själv hela dan oxå... Ja det märks om han kommer hem sen eller om jag får hämta honom.

Jag ska gå en sväng med vovvarna sen ska jag faktiskt lägga mig en stund. Började dagen med värktablett, men kan inte säga att jag känner någon skillnad just nu.

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0