Regn o rusk

Sicket skitväder!!! Gått med vovvarna så nu luktar de så de är inte i samma rum som mig...Blää för blöta hundar. Det regnar o blåser för fullt ute ....vill absolut inte ut i detta väder.

Ja dagen ska tillbringas på skolan -  först en tvåtimmars föreläsning i...ja försa vad det var, sen lunch en timme för att avsluta med en timme i artikelsökning. Det var det vi hade önskat att ha för två veckor sen....men kanske är bra att ha för vårt eget artikelskrivande, samt till den kommande C-uppsatsen.

Sökte praktikplatser igår o hoppas få lite napp - på nån av dem iallafall. Har pratat med min chef o får göra min praktik där jag jobbar extra, men söker mig nåt annat eftersom vi kom överens om att det var en nödlösning. Då jag är inne så pass ofta o jobbar så ger det mig inget på det viset som jag önskar....men är bättre än inget. Har ingen lust att söka jobb för våren o skjuta upp praktiken bara för att jag inte har nånstans att vara. Men hoppas det löser sig...

Har sovmorgon idag, börjar kl 10...men jag går upp samma tid ändå, kl 6. Det är mysigt att äta frukost med Andreas på morgonen. Trots att jag många gånger vill ligga kvar, så är det skönt att komma igång. Vovvarna vill ut o jag har ofta något att plugga med...
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0