Rallybrudar

Filmen är helt klart en sevärd film. Den lockade till många skratt - även hos min käre make. Känns bra när man går på bio o man känner sig nöjd efteråt. För det är ju fasligt dyrt, å det är tråkigt att kastat bort dem på något dåligt.

Haft en kanondag med Roger, känns ännu bättre att det bara är fredag än så länge så vi har två dar till att umgås. Alltid trevligt att umgås med min man - eller nu ljög jag litegrann, för alltid är inte rätt ord, men oftast stämmer bra =)

Se om vi hinner träna Ronja på att vara social imorgon. Skulle viljat det idag, men dagen bara sprang iväg o det kändes inte som jag hann med - VÄRRE än vanligt!! Men som sagt så har vi hela helgen på oss att uträtta lite bra saker på....

Blev erbjuden att låna en väska av min syster med sexleksaker till vår bröllopsdag....Mmmm, det kanske är nåt! Det finns så mycket man inte har en aning om i den typen av saker, eller iallafall inte jag. Min syster har nog bra koll, hon har ju som sagt en hel väska...kanske för eget bruk?! Hahahah =)

Ne det är för sent på dagen för att skriva nåt vettigt här - så sov så gott för det ska jag!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
jenny

nu framstår jag ju som värsta porrtanten ju!!

2008-11-08 @ 18:43:28
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0