Proppmätt

Nu är vi lagom hemkomna efter att ätit mongolisk buffé på Kinamuren. Gott, gott, men man äter för mycket när det är buffé...såååå proppmätt nu - o glad å nöjd!!! Det var en trevlig matstund.... Totalt blev vi 7 som åt - ja det blir så med 4 egna barn o en respektive (till tjejen), den andre respektive (till äldsta sonen) kunde inte följa med. På sikt kommer väl alla 4 ha nån respektive, å kanske barn, så klungan som träffas kommer inte att bli mindre med tiden...

Kvällen bli lugn...jag orkar inte flytta på mig just nu. Men det är bara attt förbereda för en skoldag imorgon - föreläsning mellan 9 - 12. Samåker imorgon å det är skönt! Både med att det blir billigare, men framför allt att det är trevligare att ha nån att prata med. Jag har ju "bara" 8 mil tur o retur, men tjejen jag åker med har 18 mil...det är långt att bara sitta o köra.

Nu är det en myskväll med maken som hägrar....måste ju avsluta kvällen bra när hela dan varit trevlig!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0