Planera?

Sitter å latar mig framför datorn o läser de bloggar jag brukar....
Fösöker få till en ny planerad resa till Norge, men nu tar dagarna slut - min syster ska inte bo kvar utan ut å resa igen! Ja snabb är jag ju inte känd för att vara, men nu behöver jag få till en resa om jag ska se vad det är för ett ställe som ändock hållt min syster kvar i över ett år. Det tråkiga är att jag får ta ledigt för Andreas denna gång, för han blir inte ledig nu förrän till jul å då är inte min syster kvar...

Annars har jag bara blivit mer frustrerad över att jag inte hittat några vettiga artiklar fast jag lagt ner så mycket tid på det. Menmen inget att göra åt!!

Är jätte, jättetrött å ska gå o lägga mig fast klockan inte är så mycket. Är ofta trött å då är det skönt att sova. Blir så lätt på dåligt humör annars....
Så go natt på er å ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0