Papper

Dessa papper har jag överallt!! Nog för att jag kan slarva med att ta reda på papper en månad eller två...eller lite längre - men det här! Har kollat o jag har knappt tagit reda på ett papper på över ett år..."viktiga" papper såsom försäkringar, lån avtal osv.. Men det blir fint när det är färdigt (pust) nångång =) Just nu känns det bara jobbigt....kaminen går varm då jag eldar upp det som inte behöver sparas, men som jag inte vill ska ses av andra....eller komma på villovägar på nåt vis.

Optimist som jag var så trodde jag att jag skulle vara klar nu...men icke sa nicke! Men vädret ute bjuder inte in till något positivt så jag kan lika gärna sitta med mina högar o sortera.... Hur kan vädret vara så grått??? Varje dag dessutom... Nu hällregnar det, IGEN - lagom när vovvarna torkat är det bara att släpa ut dem o bli blöta igen...å jag oxå! Gummistövlar skulle behövas inhandlas om detta ska hålla i sig.

Läst har jag inget gjort...men det försvinner inte utan det blir kanske nu på eftermiddan när jag gett upp sorterandet. Skulle behöva få undan lite av den målning jag har att göra....är aktiv med det lite för ojämt för att jag ska se ett slut.
Nu ska jag iallafall äta innan magen skriker för mycket.
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
Hontass

Vissa dagar är bara motivationen i botten på Tisaren :)

2008-11-14 @ 13:39:51
URL: http://www.metrobloggnen.se/hontass


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0