Övningskörning

Har varit ute o kört en sväng med J. Det  blev en ganska lång sväng - vi var borta i två timmar...men det kan han behöva! Går bra nu å jag har inte hjärtat i halsgropen så ofta längre....ytterst sällan faktiskt =)

Näsan täppt o jag mår skit!!! Alvedon o nässpray är det som gäller o hoppas verkligen att de tar emot mig på Vårdcentralen imorron. Trött är jag oxå - å tror jag har feber, men vill inte ta den. Har ändå inte tid att ligga i sängen o kurera mig!

Har ringt til Ronjas uppfödare o frågat vad de gör i helgen, om vi kunde komma på besök. Hon skulle prata med sin gubbe å återkomma. Ja de är trevliga - å det var inte vad jag trodde den där dagen i vintras när vi var där första gången (i ett helt annat ärende) att det skulle bli en Ronja köpt =)

Nu är det sänggående som gäller. Maken ligger redan å det är så mysigt att krypa ner till honom. Att det kunde kännas så bra efter alla dessa år. Å som vi säger så har vi umgåtts massor under dessa år dessutom - jag var arbetslös o han sjukskriven under många år....ja vissa kan man inte få nog av!!! =) När jag läste texten "Du är allt" (tror jag den heter) med Sonja Aldén så tyckte jag det stämde på oss...
Ska visa den för min man nån dag - se vad han säger!!
Go natt, sov gott & ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
Hontass

Den texten är ju helt underbar!



Själv ska jag köra halkbanan. jag har redan nu hjärtat i halsgropen ;)

2008-11-18 @ 21:57:35
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0