Nya tag

Har även denna dag hållt datorn stängd. En del man saknar att göra, men å andra sidan så har vi umgåtts....utan att nån av oss suttit vid datorn!! Så har det nämnligen varit den sista tiden!!

Bilen fortsätter att var som den är. Idag startar den inte heller - så imorgon ska det inhandlas mera delar...=( Nu har maken hittat felet tror han...igen! Hoppas absolut på detta för nu räcker det....kan inte slänga ut så mycket mera på den snart.

Nu är veckan slut, liksom helgen...Bara att ta nya tag när ny vecka börjar. Massor av skolarbeten - om en dryg vecka kommer våran tenta. Hur nu den ska gå...känner INTE att jag har koll på detta ämne, menmen!!

Helgens händelse har varit att Roger fick fortkörningsböter... På ett ställe där han ändå vet att polisen står OFTA!!! Jaja så kan det gå.... Fast har han inte fått fortkörningsböter nån gång på över 25 år så är det helt ok - så länge han betalar det själv =)

Ja lite fler timmar på dygnet skulle sitta fint just nu! Tiden går så fort å även om jag försöker vara aktiv så hiner jag inte det jag hoppas på. Denna helg har vi grejat här hemma - å bara umgåts med varandra....sååå mysigt!! Men vi har å andra sidan knappt varit av gården, fast till viss del beror det ju på att vi ingen bil haft på HELA HELGEN!

Ha det tills vi se igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0