Morgon igen

Inte blev det en sån lugn morgon. Roger skulle ta bilen till jobbet då han ska jobba kvar sen.... Just idag ville inte bilen starta så in kommer han, lagom irriterad o stressad o säger åt mig att skjutsa honom i en bil vi har ståendes här (inte våran). Mitt i frukosten, så det var bara att klä på sig, gå ut o åka iväg - fast lite lagom irriterad blev jag med för vill gärna inte krångla på morgonen. Men när vi kommer ut så hoppas våran bil igång...så jag kunde gå in igen o äta min frukost - som dock kallnat!! En väldigt märklig bil - å Roger säger att det kan vara svårt att hitta felet om den ska hålla på så här. Ja jag tror honom för själv kan jag inget om bilar.

Försöker få eld i kaminen, men det går trögt idag... Ibland tänds det direkt o vissa dar så är det nästan omöjligt att få eld.. För övrigt ska jag gå ner i tvättstugan en stund. Tvättade för fullt igår så det är bara att ta reda på nu när jag håller på. Så kan jag strunta i tvätt i alla former över helgen. Lite läsning ska jag få in oxå - MEN DET TAR EMOT!!!!

Tagit mig en morgonpromenad med vovvarna - är blött å tråkigt ute, men inte kallt. Dimmigt är det oxå ute idag igen - JAG VILL HA SOL!!!

Ha det tills vi syns igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0