Massage...

Åhhh det är så skönt att få en ompyssling av en riktig massör. Har varit iväg på eftermiddagen å haft den lyxen... Hade inte så många ömma punkter som jag brukar - så det är ju positivt!! Men nog känns det...å hon hittar alltid något ställe som det gör VÄLDANS ont på...

Annars har jag o sonen handlat - skor, grejer till hans rum å Game-card (det absolut viktigaste om du frågar sonen!!) Ja jag fick två par skor, inte illa för att vara mig, nu har det blivit tre par skor inhandlat på bara några veckor.... =)

Ny kurs startade idag...forskning! Å som tidigare sagt så är inte det mitt område, även om kunskapen är bra att ha. Massor med faktatermer så det bara snurrade ihuvudet. Tyckte att tre timmars föreläsning inte skulle vara så farligt med introduktion - men ack vad fel jag hade... Efter halva tiden så var jag helt död i huvudet!!

Bilen lever sitt eget liv...Den startade idag o jag har åkt med den till skolan o tillbaka. Stannat o startat flera gånger utan problem - men litar på den det gör jag då verkligen inte!!

Försöker få tag på mäklaren då hon inte varit anträffbar på hela dagen. Hon provade ringa mig när jag hade massage, men vare sig innan eller efter så har hon svarat. Nu har jag lämnat meddelande genom växeln till henne så se om hon ringer upp....vill ju veta om de accepterar budet innan allt för många lägger sig i budgivningen! Tror nämnligen det finns en risk att det drar iväg, fast å andra sidan så hörde jag på radion i morse att det är trögt på bostadsmarknaden o att det sällan blir så höga priser...hoppas det samma med detta =)

Nu är det vovvarna som gäller, de har ju varit själva hela dan. Dessa dagar är som tur är väldigt få - när de behöver vara själva en längre stund....
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0