Maginfluensa?

Har varit vaken till o från hela natten o varit på toa. Hoppas bara det är nåt jag ätit, men ingen i övriga familjen verkar ha några besvär. Åker till skolan snart o hoppas inte det är något jag smittar nån med.... Meningen är ju att jag ska jobba imorgon kväll - bara jag inte mår så här då. Inte lätt att jobba ensam om man behöver sitta på toan mycket!!

Jag har inte särskilt mycket inplanerat för dagen, då skolan gäller fram till klockan 13. Två timmar tråkig föreläsning idag oxå =(.... Han är mest jobbig tycker jag - å hur det är tänkt att vi ska klara tentan på hans uppgifter förstår jag inte. Förra workshop (med kvantitativt) jobbade vi flitigt vid tre tillfällen, å läraren förklarade. Denna gång (med kvalitativt) har vi först fått ett tillfälle inställt, sen igår gjorde han en sammanfattning under halva tillfället....vilket gör att det blir 1½ gång vi ska "arbeta" med materialet. Jaja - får hoppas böckerna är bättre så svar till tentan finns där - för nu känner jag mig inte klokare än innan vi började med detta.

Nu är det en kissesväng som gäller med vovvarna, sen ska jag leta reda på lite papper. Tråkigt när kollegieblocken börjar ta slut - jag tar ett "nytt" varje föreläsningstillfälle o har ingen ordning på vart jag har saker o ting nerskrivet. Renskrivning är det som gäller i helgen iallafall.

Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0