Lördag

En ny, skitgrå dag har börjat. Vi har bara ätit frukost än så länge, men jag var vaken redan före sju i morse. Så nu skulle jag kunna gå o lägga mig igen =) Regnar nog inget - men det blåser nästan storm. Killarna ska med ut o gå med vovvarna nu på morgonen oxå. Det är enklast så...för mig!!

Ska greja på Andreas rum under dan o se om han kan städa lite...massa slipdammm så nu går det inte måla innan det är borttaget. Är i stort sett bara elementet kvar, men vill att han själv ska ha intresse av att hållas...å då tar det tid!

Många planer har jag, men får se vad jag hinner/orkar med. Känner den här strålande huvudvärken kommer krypande....funderade nu på morronen om det inte är mina bihålor som spökar! Har ont i det området o det kanske kan förklara en del av värken... Jag har varit helt nykter för de som undrar!!

I övrigt är det meningen att jag åker med min mamma till min morfar imorron. Det blir ju aldrig av...
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0