Liten sovmorgon

En ny strålande, grå dag?! Ja detta väder går mig på nerverna...grått, grått, grått!! Vill ha sol o ljust...
Fick sova lite längre på morgonen då Andreas är hemma idag. Jag tyckte att när han hade 39,2 i feber sent igår eftermiddag - med Alvedon i kroppen - var det ingen mening att gå upp nu på morgonen för att kolla hur det är med honom idag.

Fast om jag fick sova så länge är en diskussionssak. Vaknade vid 4 i morse, klarvaken! Låg till efter 6 nån gång innan jag somnade om, sen blev jag väckt ca 7.45 av en kräkande hund. Är inte riktigt en sån morgon jag drömmer om....=)

Nu har jag varit ute med vovvarna, så de har kommit in lagom leriga o blöta. Skitväder!!! Städade bland det sista jag gjorde igår, dammsög o torka golvet iallafall, men det syns inte nu. Torkar golvet minst två gånger i veckan o vattnet är lka svart varje gång!! Nackdelen med hundar....men jag älskar dem!!

Dagen lär bli lugn. Brukar inte hållas på samma sätt när Andreas är hemma...men det är sökning av vetenskapliga artiklar som gäller å det gör jag vid datorn, så då kan jag sitta med honom i soffan.
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
lillasyster

här hemma sprut lackera kim övervåningen med diarré igår, värre än pepparkaks prutten...

2008-11-12 @ 16:18:05
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0