Lat dag!

Något annat kan jag inte säga... Kom inte igång på morgonen o med detta gråtrista väder kom jag inte riktigt igång på hela dan. Andreas kom inte upp förrän vid 11, fast han hade varit vaken längre - kikat på film o myst på morgonen.

Försökt leta efter vetenskapliga artiklar, men det går inte...Vi skulle träffas imorgon bitti igruppen då får vi se om vi kommer nånstans. Känns skönt om vi kom igång, för om några veckor har vi en hemtenta att göra å sen kommer jul o nyår o då vill jag helst inte hållas med skolarbete.

Tog mig i kragen o skulle lägga över det vi har i videokameran till datorn idag, varav jag får till svar under installationen att skivan o kameran inte hör ihop. La ner installationsförsöket men hoppas innerligt att det inte ska krångla nu. Vi har ju spelat in under hela året, men jag har fört över nåt till datorn. Ville skicka iväg lite till andra....menmen de får vänta lite längre!!

Ska ta mig ikragen med sovrummet en stund, ingen storstädning men en större städning. Det blir så mycket hundhår, damm å allt möjligt i vinklar o vrår. Sen har vi en jättehög o bred golvlist - som bäddat för att samla dam på...=)

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0