Låna bil??

Ja nu är det ny dag...å nya bekymmer. Bilen har blivit körd till makens jobb...startade idag med motorvärmare o kupévärmare. Märklig bil!!! Den vill INTE gå när den är kall.... Ja nu får vi se om de kan hitta nåt - så här kan vi inte ha det. Den kan lika gärna stå där som här...för som det är nu kan den ändå inte nyttjas!!

Har lyckats låna en bil då min samåkningspartner fick sjukt barn o skicka sms ganska sent igår. Hade jag inte fått låna bil hade jag fått vara hemma. Det är sååå besvärligt med att bara ha en bil - som dessutom inte går som den ska!! Bra sugen på att köpa den andre bilen är jag ju - den finns ju kvar!! Men det är inget roligt att lägga ut så mycket pengar...för vi kan ju å andra sidan inte sälja den vi har =(

Lektionen är inställd idag, men vi ska gruppa. Har handledning på torsdag o det kan vara bra att ha något nedskrivet å få respons på =). Början ska vi ha klart för oss iallafall...

Nu är det en morgonpromenad som gäller med vovvarna...ut o frysa gissar jag. Har inte sett om det snöat nåt, men tänker inget skotta nu på morgonen. Att skotta med Ronja var en upplevelse - hon jagade skyffeln o skulle bita den samtidigt som hon skulle jaga snön...hon var precis överallt hela tiden...

Ha en bra dag...tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0