Låång väg hem

Har dragit hem båten från makens jobb i kväll...att två mil kan vara så långa i 30 km/h. Jag gjorde ingenting med lastning o surrning...det var Andreas o Roger som fick hållas. Är lite piggare idag - men å andra sidan så är det nässpray o alvedon som gäller hela tiden. Andreas kommentar när han såg båten var att "den får man skämmas för". Vet inte vad han räknat med, eller hur han trodde den skulle se ut för så hemsk tycker jag inte den är...

Nu står den här hemma på gården iallafall...å nu säger maken att det är vattenskidor som ska inhandlas till sommaren. Jag har ju aldrig stått på ett par vattenskidor!!! Jaja det blir en upplevelse det med..

Städar egentligen, men det är så tråååkigt!!! Satte mig här en stund då det varit fullt upp hela eftermidagen o kvällen tills nu. Ska starta upp den andre datorn o jobba lite med skolarbete. Tråkigt att inte ha skrivprogram efter ordning på den bärbara, men då den lovade hjälpen är svårt att få så får jag väl försöka fixa det på annan väg. Datorn inskaffades ju för att underlätta skolarbetet - men hittills har det inte varit till nån hjälp alls. Bortkastade pengar?

Lite sista aktivitet innan kvällen kanske...städa färdigt golven åtminstone. Det finns hundhår ÖVERALLT  trots att jag dammsugit i helgen - å inte är det från mina hundar =)
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
Anonym

för att vi älskar hår i alla dess former

2008-11-17 @ 21:28:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0