Kväller

Jaha nu är dagen slut. Känns iallfall så när det är kolsvart ute. Har haft föreläsning på eftermiddagen - en lååång o trååååkig....men nyttig!! Min samåkningspartner var snäll o tog med mig - har måååånga gånger att köra igen nu.

Morgondagen är "ledig"...en del läsning o målande tänkte jag hinna med. En stund i tvättstugan oxå. Undrar hur jag sköter tvätten numera - väldigt dåligt!! Bilen vet jag inte om jag ska ta till verkstan eller om maken gör det...iväg ska den iallfall =(

Väntar på lite hjälp med min bärbara dator. Kan vara bra - då kan jag ju använda den till det tänkta syftet STUDIER! Blir finemang...å jag slapp fråga nån annan om hjälp - sicken tur =)
Ha det tills nästa gång vi ses!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0