Irriterad!!!!

Ja vad ska jag säga....bilen startar ju inte!!!! Ska ha föreläsning om en kvart - men det kan jag ju drömma om =(. Ämnet är så klurigt så jag vill faktiskt lyssna på den..menmen här sitter jag. Bilen ska lämnas in på verkstad nu när maken går bet om vad som är fel på den..

Borstar Ronja...å tror inte det blir nån hund kvar..Pälsen bara försvinner. Uppfödaren säger att det är  ettårsfällningen o har hon den ordentligt en gång - så blir det bara en gång, annars kan det bli två. Är det så här hon ska fälla hoppas jag innerligt att det bara blir en gång.  Hon ser snart förjävlig ut....inget underhår (underull...alla säger olika) kvar.

Nu har jag hår ÖVERALLT!!! Å jag som tyckte det blev mycket hår av min systers hund....hahaha. Vad det kan ändras snabbt!! Ja ska väl fortsätta strax, men nu satte Andreas på en film så jag kollar på den en stund. Ronja ligger vid mina fötter o leker med nån leksak..å pratar med den. Låter ganska roligt, men vill inte störa henne. Hon pockar så på uppmärksamheten ändå annars.
Ha det bra tills vi ses igen!!


Kommentarer
Hontass

Kita håller på med sitt pälsbyte nu och det är INTE roligt. Hon blir så tovig och svårkammad..



Tack för din kommentar. Pappa körde ihjäl sih den 22 juli i år så det kanske är lite färskt än. Det kommer lätt över en om man säger så.

2008-11-19 @ 20:17:45
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0