Helgen kommer

Jaha nu är veckan slut o helgen kommer.... Men vart tog veckan vägen?? Känns som tidigare sagt att tiden bara springer iväg.

Känner mig piggare idag, även om jag är otroligt trött! Huvudvärken är kvar, men inte på långa vägar så jobbig som igår. Hoppas verkligen inte jag får den förkylningen som Andreas har, det är en riktigt ilsken en som sitter på alla ställen den kan.

Jag har pluggande att göra idag, sen har jag en jättehög med papper att ta reda på då jag spritt ut dem på golvet i ett av barnens rum (Robins). Ja dagen lär ta slut - hoppas bara jag känner att jag hinner nåt vettigt med...gärna nåt roligt oxå =)

Jo måste ringa om praktik, dagarna de bara går o inte tänker jag som praktikhandläggaren " det är ju två månader o gott om tid att fixa", för julen kommer med alla dess helgdagar o innan dess vill jag vara klar! Menmen bara att ligga i...

Kvällen verkar bli ensam, alla ska bort på sitt. Jag har lite svårare att åka iväg då jag är hundvakt. Är inte så pigg på att lämna dem själva för då finns det risk för slagsmål. De har slagits förr - vår gamla hanne o syrrans hanne. De vill nog gärna göra upp om rangplats, men det vill inte jag!!!!! De är för ojämt stora o starka, o våran skrutthund vill inte förstå när han förlorar...det har han aldrig accepterat under alla år han bott här. Fast måste jag åka bort är det ju bara att kasta in syrrans hund hos henne, de bor ju faktiskt i samma lilla byhåla....men det löser sig alltid! Har ändå inga tankar på att åka bort....

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
Hontass

Terrorisera mig du det gör inget :)



Nu ska jag skicka iväg barnet till skolan och sen ska jag gå in här och läsa lite.



ha en fin dag



kram kram

2008-11-14 @ 07:48:21
URL: http://www.metrobloggnen.se/hontasss


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0