Full fart

Håller på här hemma. Tanken var att jag skulle tvättat förnster medan det var ljust - nu när det är plusgrader, men när jag väl kom hem var det lite att uträtta o sen fick jag besök. Nu är det mörkt så jag får hoppas att det är bra väder imorgon med. Fast jag kanske är sängliggandes då...mår skit så det är antingen nåt jag ätit (fast har ätit samma som de andra) eller så är det maginfluensa på G. Vilket som är det bara jag som har en VÄLDIGT orolig mage...men det visar sig hur det blir.

Jobbat med artiklarna idag i skolan, både den vi ska skriva själv samt de två vi ska analysera. Så nu är de vi ska analysera färdiga...bara den vi ska skriva själva. Fast så bara är det inte! Vi ska få hjälp på måndag o knappa in de sifror vi hittat så vi kan testa olika variablar o se hur saker o ting hänger ihop. Har ju valt mobbing på arbetsplats så vi kanske hittar nåt intressant  - vem vet!!

Trots att jag inte mår bra försöker jag få ordning på vårt sovrum. Skulle behöva måla lite lister egentligen, men är så besviken på mig själv att jag klantat mig med målningen...fått massa färgprickar av annan färg på det som egentligen ska vara färdigt...KLANT!!!

Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer
Hontass

Jag är så jädrans skitnervös ska jag tala om så jag tror jag kryper ur skinnet :)



Hoppas du får en trevlig helg.

2008-11-29 @ 13:12:32
URL: http://www.metrobloggen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0