En lååång dag

Har ganska precis kommit hem, har bara varit ute en sväng med vovvarna. En heldag i skolan blev det. Inte för att jag hade så mycket egentligen...det blev mest så. Föreläsning hade vi (en jättetråkig) samt handledning direkt efter. Sen tog vi tag i det som skulle åtgärdas tills vi stod still i arbetet för stunden. Vi bröt upp o kom överens om vad som skulle göras tills på måndag....där var egentligen min dag slut. Bara det att då min samåkninspartner varit snäll mot mig nu när inte bilen fungerat så ville jag vara snäll tillbaka - så jag väntade på henne i 1½ timme. Gick bra då jag hade trevliga klasskamrater att prata med hela tiden.... Tänk!! Vi har gått i samma klass i snart 2½ år o vissa har man knappt pratat med - skrämmande!!!

Å på tal om att vara snäll så fungerar bilen...iallafall just nu. Roger har bytit nåt relä (i tisdags) o bilen har gått sen dess... Å jag hoppas det fortsätter så - annars blir det en billig bil till salu snart känns det som! Menmen få hoppas det är ordning nu...Har ju lite att köra tillbaka till min samåkningspartner.

Har en del skolarbete imorgon med...sen ska vi gruppa lite på måndag oxå - sen på tisdag kommer en hemtenta...hur nu det ska gå?! Vi hade en föreläsning om kvalitativ forskning idag - men inte förstod jag nåt av det inte...han svamlar mest.

Första dan mina bihålor känns ganska okej. Har inte tagit nån nässpray ännu idag o ingen alvedon...men å andra sidan hade jag fruktansvärt ont igår... Så får väl se de närmaste dagarna om det är över nu.

Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0