En annorlunda fredagkväll

Jaha här sitter jag med tre vovvar, datorn o tv:n som sällskap. Maken beger sig snart ut på vift å inga barn vill vara hemma med mig =P Vad ska jag ta mig för då? Hållt på med alla dessa papper HELA dan! Men ser ett slut å känner mig såååå nöjd.

Ja får väl se om nån vill göra mig sällskap sen, Andreas kanske kommer hem - han har inget sagt om att sova över hos kompis, men man vet aldrig =)  Annars gör det mig inget...har inget behov av att vara social just idag. Blir jag själv så kanske jag kan sätta mig vid den andra datorn o lägga in lite kort här. Finns ju inte ett enda....

Har absolut inga planer vare sig för kvällen eller morgondagen. Känns skönt, men Roger är inte hemma förrän i morgon så det kanske blir långtråkigt...tycker inte om att vara utan honom - ÄLSKAR HONOM!!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
Hontass

Min man har övergett mig oxå.... Man får nog fan börja binda fast dom tror jag.

2008-11-14 @ 20:05:18
URL: http://www.metrobloggnen.se/hontass


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0