Det känns som kväll

Denna årstid är en mysårstid, när det är mörkt o man kan ha mycket ljus tända o göra mysigt. Men det känns som dagarna är så korta. Nu skymmer det redan, å snart är det mörkt. Känns inte som nån idé att sätta igång nåt, men samtidigt hade man gjort det om det var sommar o ljust!! Ville få sonen att vara aktiv med att få klart sitt rum - men att jag kan tro att ett större rum, nymålat, slår WoW..hur kan jag tro nåt sånt??? Nu har jag motat iväg honom från datorn o hoppas få till lite målning innan det är kväller.

Så mycket vettigt har inte blivit gjort idag...som jag förstod. Har satt in lite papper o eldat en del...som igår. Sen har jag haft I här på kaffe...å promenerat med vovvarna med hjälp av barnen. Blir en lat kväll...men jag måste läsa o jobba med artiklarna lite mera. Vill inte, vill inte, vill inteeee!!!!

Förstod att dagen kunde försvinna utan att göra nåt vettigt. Är tråkigt när det blir så - men det är ju jag som styr!!
Har dammsugit...att en hund kan fälla såååå mycket hår!!! Är glad att han inte bor här jämt =)
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0