Datorer!!

Har borstat bort en hög Ronja igen... Vet inte om det kliar för hon drar bort tussar av sin päls när jag inte borstar henne. Går bra en dag - men inte två. Fast jag undrar om hon får mer energi då pälsen försvinner =) När jag kom hem var hon ganska lugn...men nu! Hon är helt hopplös...på allt o leker o hoppar...å Dollar kraken får utstå en vovve som "hänger" i öronen.

Har varit i skolan ett par timmar på förmiddan. Var ordentlig o hade med mig datorn för vi skulle ju skriva...å vad händer inte?! Jo datorn är helt svart...vägrar starta upp!! Så vi skrev för hand o bestämde att vi jobbar hemma imorgon. Passar mig bra då jag ingen bil har...får hoppas att min samåkningspartner ska med på torsdag så jag kan åka med henne.

Ska följa med Roger till massören sen. Han har ont sen ryggskottet o är jag väldigt förvånad över att han vill åka iväg. Tiden har varit bokad sen sist han var där så den är inte bokad pga detta. Han brukar inte vilja göra "nåt annorlunda" när han har ont, utan bara försöka klara dagen. Får hoppas att det ger effekt för förra gången var han sååå jätte, jättenöjd med massagen han fick.

Nu ska jag ut o köra en ungdomsbil...hoppig o skuttig säger maken att den är! Får väl se vad jag tycker...måste ju ha lånebil för att komma nånstans som det är just nu.
Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0