Dagen grå?

Precis hela dagen har varit gråkulen...inte ens roligt att vara uppe. Huvudet har värkt o inte på humör alls idag..
Har fixat med papperena från den förra kursen, så någon tvättstuga blev det inte idag - fast å andra sidan är inte dagen slut ännu.

Det var meningen att maken skulle få dyka på fredag, som en bröllopspresent - istället för att köpa några blommor eller dyligt. Inte så romantiskt, men det var å andra sidan någor han önskat i sååå många år. Nu har de helt plötsligt ändrat dag, det blev på torsdag istället. Får kolla med maken om det är ok när han kommer från jobbet. Nog för att han är ledig på fredag, men jag vet inte vad han tycker. Orsaken att det blev ändrat var att de inte fick hyra bassängen som de ville på fredag, så orsaken anser jag är giltlig - lite tråkigt när det blir så här bara.

Annars har jag inte gjort nåt idag...hade en sån fart i morse - men när jag varit ute med vovvarna så var orken borta tror jag. Ska försöka vara lite mer aktiv senare, för på fredag hade jag tänkt ta en latardag - med sovmorgon! Sällan jag tar mig den lyxen under veckorna, även om jag ofta skulle kunna göra det - beroende på föreläsningstiderna. Men jag tycker det känns konstigt att ligga när de andra går upp, maken åker ju före 6 o sonen går upp vid 6 så det gör jag med.

Det är dags för övriga familjen att komma hem snart, men vet inte om att det är några aktiviteter ikväll. Fast jag kan ju ha missat något, eller nån har planerat utan att säga till mig =)
Ha det tills vi se igen!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0