Budgivning

Som vi förväntade oss så har det lagts ett högre bud på huset äv vad vi lagt. Ja jag vet faktiskt inte om vi ska lägga ett högre eller hur vi gör... Måste komma fram till vilken summa vi vill sluta på - allt handlar ju om pengar!! Är ju inte roligt att få för mycket lån i slutänden...

Annars har dagen bestått av "arbete" i tvättstugan o en veckohandling. Inget av det är särskilt roligt - men nödvändigt!! Dagen har varit grå o tråkig...å här har det varit dimma. Ingen lust att gå ut med vovvarna eller nåt... Boken som ska läsas till kursen är bara jobbig o tjock - så den har jag ingen lust till att läsa....men håller ändå på med den. Jag MÅSTE ju!!!

Har spelat Nintendo Wii med Andreas. Bowling blev det å jag vann bägge vändorna....tänk om jag var så duktig på riktigt =) Vi kom fram till att vi kanske kan åka iväg våran familj o bowla på riktigt nån gång.....för även om jag brukar vara dålig på det så tycker jag det är kul.

Kvällen blir lugn o jag bara längtar till helgen då vi inte har nånting bestämt - mer än att fira våran bröllopsdag! Vi har nu stått ut med varandra som äkta par i ett år....fast å andra sidan gar vi stått ut med varandra i tio år så det är ingen skillnad att vara gift =)

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0