Bilar

Ja de är ett kapitel för sig. På kvällen har vi bogserat hem den äldsta sonens bil....det är inte första gången o säkerligen inte den sista. Nu när väl våran bil fungerar så är det bara att börja om med en annan bil... Fast det är lite otäckt när det är mörkt o man blir stående efter vägen - det är inte säkert andra trafikanter ser en i mörkret.

Har pratat med mäklaren så bud är lagt, blir intressant att se vad det blir av detta. Tyvärr är intresset för stort hos andra oxå... Ja nu kan vi inte göra mera - men just nu känns det inte så hoppfullt. Beror lite på vad de andra budgivarna säger samt vad ägarna själva tycker. Det är bara att fortsätta hålla tummarna!!

Morgondagen ska tillbringas i tvättstugan - det mesta är rent men nästan inget har jag tagit reda på....slarver som jag är! Sen får jag läsa i den bok som verkligen tar mig emot - om statistiska verktyg, eller vad den nu hette.. Veckan är allt räddad fast det inte är några föreläsningar...med saker att göra vare sig jag vill göra dem eller inte!

Mys med maken står iallafall på tur...det är alltid trevligt =)
Ha det tills vi ses igen!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0