Båtägare

Hahahaha....måste vara dagens skämt!! Men så är faktum iallafall. Vi var o köpte en båt igår - hela dan tog det. Det är en liten skutt, ingen man kan sova i men den har motor =). Märke...ja jag tror de pratade om Gambler (?), men vad vet jag. Dålig var jag med sprängande huvud (näsa/bihålor), ont i halsen så det kändes som sandpapper o ett par öron som började värka. Frysa gjorde jag å var bara allmänt ur form. Inte körde jag dit - å inte hem heller. Inte hjälpte jag till å lasta...var som sagt ganska dö... Var bara med som sällskap åt min man, så han slapp köra själv. Det är inte så roligt att köra själv ca 50 mil... o vi mötte på både snökaos o halka...

Kan inte säga att jag känner mig så pigg idag heller så det är Vårdcentralen som gäller - fast ska masa mig till skolan en stund (kanske smitta ner dem lite=)). Ne det hoppas inte jag gör, men när jag ändå är hemma kan jag vara med på föreläsning o grupparbetet. Meningen var att jag skulle åkt till morfar igår, men med tanke på hur jag mådde var det både min egen o hans hälsa jag tänkte på. Jag behöver uppsöka läkare o han har precis legat på sjukhus med lunginflammation o jag vill inte ge honom några nya baciller att bli sjuk på...

Med andra ord har jag inget annat gjort knappt än att åkt bil sen sist jag skrev. Inget roligt hann jag med igår heller då vi åkte vid halv tolv o var hemma vid tio på kvällen. För dagen finns ingen planering, mer än skolan, å det är ganska skönt med tanke på hur jag mår. Vill inte bli sjuk just nu - men å andra sidan, passar det nån gång??

Kissa vovvarna är det som gäller allra först, sen en telefonbokning med Vårdcentralen. Skolan blir väl det som gäller efter det!!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0