Barnen hemma

Ja den lugna, ensamma kvällen är snart slut...men hittills har jag inte varit själv så mycket. Först kom I - som då är mitt ex fru, eller min maken ex - ja det röriga i vår familj =). Med sig hade hon det ena barnet, som inte skulle komma idag, men det gör inget, han är välkommen. Hon åkte här för en stund sen å nu kom Andreas hem precis...så nu är det två barn, tre hundar o jag hemma. Ja det låter som en helg då det blir fullt upp...utan att egentligen göra nåt.

Imorron ska jag dammsuga, för jag måste säga att trots att jag tycker våra hundar fäller mycket dammråttor (deras päls samlar sig som dammråttor i hörnen) så är det inget mot syrrans hund. Det är ju hundhår överallt - å han har ju bara varit här sen cirka halv tre....hur kommer det att se ut på söndag?!

Fast jag ska börja med att hålla mig till kvällen som nu ska bestå av en kvällspromenad. Jag ska lura med mig barnen ut o gå med vovvarna. Hittills har jag fått gå själv med alla tre å det går - men inte så bra. Nu är vi ju tre hemma så då kan vi ta varsin =). Hoppas bara inte det regnar för då muttrar de väl. Efter det är det sängen med nån bra film hoppas jag.

Några kort blev det inte...men det ska bli det - NÅN GÅNG!!! Ja jag är inte såååå snabb mellan varven!!
Ha det tills vi syns igen!!


Kommentarer
Hontass

JAg har beställt och betalt en av de där valparna på ultraljudet. Dvärg snouser eller hur det nu stavas blandad med yorkshire terrier. det kan bli en go blandning :)

2008-11-14 @ 22:55:49
URL: http://www.metrobloggnen.se/hontass
Hontass

Pappan till valparna är så liten så han rymdes i en stor tekopp. det va det minsta jag sett. vi fick ställa han på En hög gjord av FASS och telefonkataliger så han skulle nå upp ha ha.

2008-11-14 @ 23:36:11
URL: http://www.metrobloggnen.se/hontass


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0