Barn!!

Ja Andreas, sonen, kommer hem - två timmar försent... Han har missat bussen, två gånger..ja iallafall enligt honom själv. En gång kan jag köpa det - men inte två gånger i följd. Menmen nu är han hemma, även om han inte alls förstår varför han får tillsägelse om att han gjort fel..

Våran lilla vovve, Ronja, har massor med energi....som vanligt! Om man hade det...då skulle mycket bli uträttat. Hon kommer med leksaker på löpande band - hon förstår inte att vi inte vill leka....hon tror nog att det är just leksaken som inte duger.  Innan hon är färdig kan hon ha hämtat alla sina leksaker i hopp om att nån av dem "duger". Fast nu har hon börjat terrorisera den gamle vovven istället - å han blir så trött på henne.

Maken sitter o latar sig vid tv.n så jag hamnade här med, men var egentligen på väg ner i tvättstugan. Lite kläder tänkte jag ta reda på. Har manglat lakanen, men det tråkiga är kläderna - å det är så mycket av dem =(

Nån som läser här som är duktig på blommornas betydelse?? Å då menar jag inte ros=kärlek osv, eller blå=nånting, utan tigerblommans, lotusblommans o sådana blommors betydelse. De pratade om det på tv:n en gång, men jag missade det å sen efter några veckor så gick det igen på tv:n, men innan jag såg att det var en repris så hann jag inte med att anteckna då heller!!

Vi har väntat hela dan på att mäklaren skulle höra av sig - hon lovade det. Men det är väl så att ingen annan lämnat bud, som de då väntar in antar jag. Eller så är det så det är något med ägarna... Men jag vill veta NU!! Är så otålig - även om det blir ett nej, men då vet jag. Att gå ovetandes är bara jobbigt....

Ne tvättstugan var det!! Men ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0