Barn...

Jag sitter här o läser bloggar innan jag kryper till sängs med värkande bihålor. Det jag kom på när jag läste en sida var det här med barnens upptäckande av att ha pojk/flickvän o raggandet. Att ens barn blir så stort så det blir intresserad av det andra könet - mer än att ha till att leka med, retas med eller vad man nu gjort ihop. Tror det är en fas att gå igenom - även om internet bjuder in till andra sätt än tidigare. Det är lite intressant att ha en "partner"....

Här går mobilen varm med sms mellan varven - å då "jag inte har med att göra vem som skickar" så är det en tjej! Inget som är uttalat, men jag kan ju förstå ändå. Å det är väl så det ska vara... Nu har jag ju läst (studerat) o kommit fram till att det ligger i människans natur att ha sampel med andra..så det är helt normalt att hitta nån att vara ihop med. Fast med den sista som ska igenom pubertetsfasen så känns det skönt att det är över sen - för ibland tär det!! Å jag önskar en manual (som jag tidigare läst) ibland...nån som har en??

Haft en dust om dataspelande ikväll...ofta är det nåt som ska testas att gå över gränsen med...
Nu är det sängen som gäller för mig!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
Hontass

Det är ju hemskt, fruktansvärt. huuuuu!! ;)

Snart får man förse dom med kondomer se till att dm är utbildade inom blommor och bin :)



Lite rart är det att höra dom prata oxå.



Hoppas du mår bättre snart. Tänkte om du kanske ville ses någon dag och låta vovvarna leka lite om du har lust.



Natti natt

2008-11-15 @ 22:38:26
URL: http://www.metrobloggen.se/hontass


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0